Condiții și termeni
Website-ul www.fitforme.ro este administrat de societatea Wesound AMG SRL
Denumirea completă: Wesound amg srl,
Denumirea prescurtată: Wesound AMG SRL
Adresa: Strada Aldeni, nr. 43, Camera 1, Sector 1, București
Email: [email protected]
Tel. număr: 0314252726 (program de lucru 8:00 - 16:00)
Număr de înregistrare: J40/5279/2014
Număr fiscal: 33123255
Societatea a fost înregistrată în Registrul Comerțului București la data de 05.05.2014
Autoritatea de înregistrare: Tribunalul București
Număr de înregistrare: J40/5279/2014
Capital social: 200RON
Societatea este plătitoare de TVA.
Cont bancar curent: RO78BACX0000001584462000 deschis la Unicredit Bank sucursala Lipscani Bucuresti
Termenii și condițiile generale de afaceri și utilizare ale website-ului www.fitforme.ro sunt compilate în conformitate cu Legea privind Protecția consumatorului și cu alte legi stabilite pentru vânzări pe internet și astfel de moduri de a face afaceri. Termenii și condițiile tratează operarea www.fitforme.ro și relația de afaceri dintre Wesound AMG SRL (în continuare: Wesound amg srl), utilizatorii înregistrați (în continuare: utilizatorii) și cumpărătorii de bunuri și servicii (în continuare: cumpărătorii).
1. Informații generale despre fitforme.ro
Fitforme.ro (www.fitforme.ro) este un website unde au loc vânzări online de alimente în scopuri nutriționale speciale.
2. Ofertă și origine
Wesound AMG SRL este responsibil pentru calitatea bunurilor sau performanța serviciilor. Wesound AMG SRL este de asemenea răspunzător pentru oricare reclamații sau consecințe care pot apărea atunci când utilizatorul folosește bunurile sau serviciile. Wesound AMG SRL este pe deplin responsabil pentru performanța serviciilor sau vânzarea bunurilor și oricare reclamații legate de acestea.
Fotografiile, imaginile sau înregistrările publicate ca parte a ofertei sunt proprietatea Wesound AMG SRL sau a furnizorilor săi, a partenerilor săi de afaceri, sau sunt doar simbolice și nu oferă caracteristicile exacte ale produsului sau serviciului și pot reprezenta un serviciu, oferta, societatea sau bunuri simbolice sau efective.
Wesound AMG SRL acționează ca o societate care oferă bunuri sau servicii pe Internet.
Cumpărătorul plătește valoarea către Wesound AMG SRL, și împreună cu bunurile sau serviciile, acesta primește și o factură. Societatea operează pe teritoriul Republicii România.
Produsele sunt trimise pe teritoriul Republicii România.
Prin înregistrare, vizitatorul / cumpărătorul devine utilizator și dobândește dreptul de a cumpăra și accesa toate datele contractuale de la distanță.
Contractul de cumpărare dintre Wesound AMG SRL și clienții magazinului online www.fitforme.ro încheiat atunci când Wesound AMG SRL trimite clientului primul e-mail despre statusul comenzii sale. Începând cu acest moment, toate prețurile și alte condiții sunt stabilite și se aplică Wesound AMG SRL și cumpărătorului. Cumpărătorul este persoana cu datele declarate la plasarea comenzii. Nu este posibilă schimbarea datelor clientului mai târziu.
Contractul de vânzare (primul mesaj electronic privind atribuirea și statusul comenzii) este stocat în format electronic pe serverul Wesound AMG SRL. După prelucrare, datele dumneavoastră sunt stocate și accesibile doar la sediul societății. Ne angajăm să folosim datele personale exclusiv în scopul îndeplinirii comenzii actuale, trimițând facturi și alte comunicări necesare. Datele utilizatorului nu vor fi transferate în niciun caz unor persoane neautorizate.
Fiecare pachet conține de asemenea o factură fizică, pe care clientul o poate primi și pe e-mail. Cumpărătorul este obligat să verifice corectitudinea datelor de pe facturile emise. Reclamațiile ulterioare nu sunt luate în considerare.
3. Metode de plată a ofertelor
Achiziționarea prin fitforme.ro este sigură, simplă și confortabilă. Cumpărătorul se va asigura că informațiile sale sunt corecte și adevărate, indiferent de metoda de plată, pentru că astfel se permite livrarea la adresa corectă la timp.
Oferim următoarele metode de plată:
- plata cu cardul de credit (Mastercard, Visa, Activa)
- numerar la livrare
Livrarea produselor comandate în magazinul nostru online se efectuează cât de repede posibil și depinde de disponibilitatea produselor. Produsele vor fi livrate la adresa (prin intermediul serviciului de livrare al Curierat Rapid ) pe care ați declarat-o la înregistrare sau în timpul procesului de achiziție. Recomandăm să indicați adresa la care vă aflați dimineața. De asemenea, recomandăm să scrieți numărul de mobil la care puteți fi găsit dimineața, astfel încât curierul să vă poată suna și să poată agrea cu dumneavoastră metoda de livrare. Numărul de telefon este folosit doar pentru o calitate mai bună a livrării.
Curierul poate livra pachetul la adresa pe care ați scris-o atunci când ați comandat, sau îl poate livra la altă adresă dacă vă este mai confortabil.
În cazul unei încercări de livrare fără succes, curierul vă va lăsa un mesaj cu privire la sosirea expediției.
Dacă există probleme cu plata, clienții pot contacta departamentul de informații pe e-mail: [email protected].
Metodele de plată de mai sus se aplică tuturor ofertelor.
Comenzile sunt stocate electronic pe server și accesibile clientului oricând, în profilul său de utilizator (Contul Meu). Societatea oeprează în Republica România. Trimitem produse în teritoriul Republicii România.
4. Prețul ofertei
Prețurile tuturor ofertelor de bunuri și servicii sunt prestabilite și includ TVA-ul.
Prețurile sunt valide pentru toți clienții, dar doar pe durata ofertei individuale și în cazul plăților specificate în aceste condiții și doar pe website-ul fitforme.ro.
Prețurile sunt valide până la momentul livrării produsului. Ne rezervăm dreptul de a schimba prețurile.
Prețurile sunt rotunjite la două zecimale.
5. Procedura de înregistrare și achiziție pe fitforme.ro
Utilizatorul poate plasa o comandă ca utilizator înregistrat sau oaspete.
Pentru ca utilizatorul să poată vedea istoricul comenzilor sale pe website-ul fitforme.ro, acesta trebuie să se înregistreze. Utilizatorul furnizează datele sale, adresa de e-mail, adresa de livrare și alte date. Numele de utilizator este atribuit de fitforme și reprezintă adresa de e-mail a utilizatorului.
- Utilizatorului îi este atribuit un nume de utilizator care este același ca adresa sa de e-mail. Parola este aleasă la prima înregistrare și poate fi schimbată oricând după aceea.
- Utilizatorul decide cu privire la ofertă, alege metoda de plată și face cumpărăturile.
- În "Contul Meu", utilizatorul poate vedea statusul comenzii sale, istoricul comenzilor și produsele preferate.
- O notificare informativă cu privire la cumpărare a fost de asemenea trimisă la adresa de e-mail a utilizatorului.
- Cumpărăturile sunt făcute când utilizatorul efectuează plata într-un mod corect.
Termene de plată:
- Când plata e efectuată cu un card de plată sau platforma PayPal – la momentul plății.
- Când este aleasă plata la livrare, cumpărătorul plătește prețul de cumpărare la primire. De asemenea, acesta plătește costul manipulare către Poșta Română în valoare de 25 RON daca valoarea nu depaseste 500 RON.
Wesound AMG SRL își rezervă dreptul de a retrage produsul sau serviciul din ofertă din orice motiv.
Utilizarea nepotrivită a cumpărăturii se pedepsește.
După plasarea comenzii, clientul primește o notificare pe e-mail conform căreia comanda a fost acceptată. Cumpărătorul are dreptul de a se retrage din contractul la distanță până când bunurile sunt expediate (status în pregătire). Comanda trebuie să fie anulată pe e-mail trimis către [email protected]. Trebuie adăugat numărul comenzii. Dacă clientul nu anulează comanda, comanda va fi prelucrată. La confirmarea comenzii, furnizorul notifică clientul pe e-mail cu privire la timpul estimat de livrare. Contractul pentru cumpărarea articolelor comandate dintre cumpărător și furnizor este Detalii ale contractului la distanță sunt mereu disponibile pe serverul www.fitforme.ro, unde clientul accesează cu numele de utilizator și parola pe care le primește când comandă pentru prima dată. validitate.
Dacă, la solicitarea vânzătorului, cumpărătorul nu a plătit suma ca garanție pentru seriozitatea tranzacției, se consideră că cumpărătorul nu a acceptat oferta și contractul nu a fost încheiat. Wesound AMG SRL informează cumpărătorul imediat.
Comanda (la cererea clientului) poate fi reținută maxim 7 zile lucrătoare. La expirarea acestui termen, comanda va fi expediată. Dacă clientul nu dorește să primească comanda, acesta va trimite o notificare în acest sens la adresa de -email: [email protected].
6. Securitatea cumpărăturilor cu cardul de plată
Plata cu cardul de plată este sigură pentru că Wesound AMG SRL oferă mijloace tehnologice și organizaționale pentru a proteja transferul și stocarea datelor personale și plăților. Se oferă autorizări și tranzacții sigure cu cardurile de plată, care sunt efectuate în timp real cu verificarea imediată a datelor la bănci. Informațiile cardului nu sunt socate pe server.
7. Protecția datelor cu caracter personal
La înregistrare sau cumpărare, cumpărătorul permite Wesound AMG SRL să colecteze, prelucreze și stocheze datele personale transmise în conformitate cu Legea privind protecția datelor cu caracter personal.
Wesound AMG SRL se obligă să protejeze datele utilizatorilor cu atenție și în conformitate cu legea.
Datele sunt colectate în baza consimțământului personal al individului și pentru o perioadă de 5 ani, dacă Legea privind protecția datelor cu caracter personal prevede altfel, pentru perioada pe care o prevede.
Datele personale sunt colectate în scopul executării line a comenzilor sau ofertelor, comunicarea cu clientul, analiza statistică în vederea îmbunătățirii operării website-ului și serviciilor și, dacă clientul alege astfel, să trimită notificări, noutăți și oferte (pe e-mail) până când trimiteți o cerere de dezabonare. Noutățile includ și o ofertă exclusivă, care este menită doar abonaților înregistrați.
În acest context, sunt colectate următoarele date:
- adresa IP
- nume și prenume
- adresa rezidenței permanente sau temporare și adresa de livrare
- numărul de telefon
- adresa de e-mail
- ora și data înregistrării
- arhiva comunicării cu magazinul online.
Wesound AMG SRL folosește cele mai adecvate mijloace tehnologice și organizaționale pentru a proteja transferul și stocarea datelor personale și plăților.
Wesound AMG SRL respectă confidențialitatea utilizatorilor website-ului fitforme.ro și se angajează să protejeze cu atenție datele personale obținute și să nu le transmită niciunui terț fără consimțământ sau să le folosească în alte scopuri decât cele de mai sus, cu excepția cazurilor în care autoritățile competente ale statului necesită aceste date, ceea ce ar avea un temei legal și dacă există o suspiciune de abuz în afaceri de către utilizatorul website-ului. Wesound AMG SRL poate doar să transmită datele persoanei împuternicite să prelucreze datele. Vom încredința numele și prenumele utilizatorului, adresa de livrare, numărul de telefon și adresa de e-mail serviciului de livrare al Poștei Române.
Citiți mai multe drept protecția datelor cu caracter personal în Politica noastră de Confidențialitate de pe website.
Încredere datorită standardelor înalte de securitate
Website-ul fitforme.ro folosește sistemul de securitate SSL (Secure Socket Layer) și criptarea 128-bit (criptarea datelor) pentru transferul de date. Această tehnologie furnizează cea mai eficientă protecție, care este de asemenea folosită de cele mai de succes bănci pentru a proteja toate datele bancare online. Veți recunoaște utilizarea transferului de date criptate pe website de simbolul de încuietoare localizat în partea de jos a barei de stare a browserului.
Utilizatorul este de asemenea responsabil pentru protecția datelor personale, prin asigurarea securității numelui de utilizator și parolei și protecția adecvată a software-ului (anti-virus) calculatorului său.
Colectarea datelor personale este înregistrată pe website-ul Information Commissioner (www.ip-rs.ro).
Aveți mereu dreptul la informații gratuite unde puteți verifica corectitudinea datelor dumneavoastră stocate. Dacă doriți, puteți contacta [email protected] și ne puteți trimite solicitarea pe e-mail sau cu poșta. După ce informațiile au fost furnizate, se vor efectua oricare corectări, închideri sau ștergeri – atâta timp cât sunt conforme cu legea.
8. Comunicarea cu utilizatorii
Comunicarea cu utilizatorii fitforme.ro are loc pe website și prin e-mailuri, în cazuri excepționale și cu poșta.
Utilizatorul află despre o anumită ofertă de pe website-ul www.fitforme.ro sau din mesajele de publicitate din media printată, electronică sau online.
9. Informații de bază pentru utilizatori
Website-ul fitforme.ro conține informații despre societatea care administrează website-ul. Aceste informații sunt denumirea și sediul social al societății, contactele și alte informații necesare, cel puțin cele solicitate de lege.
Utilizatorii vor găsi de asemenea informații despre bunuri și servicii, termenii de livrare, validitatea ofertelor și alte informații.
Utilizatorii care au întrebări privind oferta, pot adresa aceste întrebări prin intermediul website-ului. Metoda de pariere va fi explicată pe website.
Întrebările privind ofertele sau alte întrebări pot fi trimise pe e-mail la [email protected].
10. Reclamații și dispute
Wesound AMG SRL va încerca să rezolve orice ambiguitate, observație sau reclamație cât de repede posibil, cu respectarea legii (Legea privind protecția consumatorului) și depunând toate eforturile pentru a ajunge la o înțelegere.
Observațiile și reclamațiile sunt primite de departamentul administrativ și gestionate de serviciul juridic. Următoarele contacte sunt disponibile utilizatorilor:
în scris la adresa Wesound amg srl S.R.L., Str. Aldeni, nr. 43, Camera 1, sector 1, București
în scris la adresa de e-mail [email protected]
Procedura de audiere este confidențială. Dacă nu se poate ajunge la o înțelegere, instanța de drept material din București va avea jurisdicție asupra disputelor.
Reclamațiile privind calitatea sau executarea ofertei sunt rezolvate între cumpărător și Wesound AMG SRL
11. Declinarea responsabilității
Website-ul fitforme.ro operează sub forma unui catalog de vânzare produse și servicii. În ciuda eforturilor de a maximiza acuratețea și promptitudinea ofertei, se poate întâmpla ca informațiile despre bunuri și servicii și preț să se schimbe atât de repede încât să nu putem să le corectăm, iar acestea să rămână neschimbate pe website. În cazul comenzilor de astfel de bunuri sau servicii, societatea notifică cumpărătorul cu privire la schimbări și anulează cumpărarea, sau îi permite să anuleze comanda sau agreează o altă opțiune.
Dacă clientul comenzii este un produs nelivrabil, societatea notifică clientul cu privire la schimbarea și eliminarea produsului din comandă. Clientul poate să aleagă să înlocuiască sau să anuleze comanda. Dacă clientul a plătit deja produsul nelivrat, prețul de achiziție pentru acesta va fi rambursat imediat în contul său bancar, în contul PayPal sau pe cardul de credit. Timpul de livrare poate fi prelungit din cauza indisponibilității produsului.
Ne rezervăm dreptul la greșelile de tipografie și la greșelile care rezultă din operarea incorectă neintenționată a informațiilor și sistemului tehnic al website-ului.
Societatea nu este responsabilă pentru acuratețea datelor introduse de client.
12. Livrare
Livrarea comenzii durează între 2 și 4 zile lucrătoare – nu se fac livrări în weekenduri și sărbători.
- Curierul va livra bunurile și serviciile în perioada agreată.
- Partenerul contractual pentru livrarea coletelor este Poșta Română
- Costul de expediere este fix și este în valoare de 25 RON, TVA inclus , daca valoarea poroduselor nu depaseste 500 RON ,
- Partenerul nostru livrează pachetele dimineața la adresa introdusă la momentul plasării comenzii.
- Întrucât serviciul de livrare livrează articolele dimineața, puteți alege să livrați unui alt nume sau adresă.
- Dacă nu sunteți locul prevăzut (societate, birou, etc.) la momentul livrării, curierul va lăsa un mesaj cu instrucțiuni pentru colectarea ulterioară.
- Dacă cumpărătorul nu primește bunurile în câteva zile de la expediere, acesta va notifica furnizorul imediat.
- În acest caz, ofertantul identifică cauza și informează cumpărătorul.
Cât de repede primesc produsul comandat?
Comanda va fi livrată în decurs de 2-3 zile lucrătoare, dacă comanda este plasată în aceeași zi până la ora 1 p.m. NU se fac livrări în weekenduri și în zilele de sărbătoare.
Timpul de livrare poate fi prelungit din cauze extraordinare pe care nu le putem controla (accidente, starea drumurilor, sărbători, erori, adrese scrise incorect ...).
Cât costă expedierea?
Expedierea este gratuită dacă comanda depășește 500 RON. Altfel, costul de livrare este de 25 RON cu TVA. În cazul unei încercări eșuate de livrare, curierul vă va lăsa un mesaj despre sosirea pachetului. Mesajul va indica numărul pachetului și locul de colectare a acestuia.
Pachetul poate fi livrat la adresa pe care ați scris-o când ați efectuat comanda, aceștia o pot livra la o altă adresă, dacă este mai convenabil pentru dumneavoastră.
Livrăm bunurile comandate pe teritoriul Republicii România.
Pachetele sunt trimise in depozitul companiei Wesound din România.
Daune de livrare
Cumpărătorul va inspecta conținuturile pachetului la primire. În caz de daune ale acestuia, cumpărătorul va rambursa întreaga expediție (pachetul, ambalajul de protecție, produsele) la adresa Wesound AMG SRL, ceea ce îi va oferi o expediție înlocuitoare.
13. Dreptul cumpărătorului de a se retrage din contract
Cumpărarea este considerată făcută în baza unui contract la distanță. Limba în care contractul este încheiat este ROMÂNĂ.
DESCRIEREA DREPTULUI DE RETRAGERE DIN CONTRACT:
Clientul poate solicita (în scris, pe e-mail, sau în persoană) un contract la distanță și îl poate primi cu poșta la adresa sa, în format electronic pe e-mail.
Cumpărătorul are dreptul să notifice societatea în termen de paisprezece (14) zile de la plasarea comenzii că se retrage din comandă, fără să fie obligat să declare motivul deciziei sale. Dacă cumpărătorul a primit deja bunurile, acesta are dreptul să notifice societatea în termen de paisprezece (14) zile de la primire că dorește să returneze bunurile. Dacă cumpărătorul a achitat deja bunurile, societeta va rambursa prețul de achiziție achitat imediat și nu mai târziu de paisprezece (14) zile de la primirea notificării de retragere. Ofertantul poate să rețină rambursarea plăților până la returnarea bunurilor sau până când cumpărătorul oferă dovada returnării bunurilor, dacă societatea nu oferă opțiunea de preluare a bunurilor returnate.
În caz de retragere din contract, Wesound AMG SRL va rambursa toate plățile primite imediat și nu mai târziu de paisprezece (14) zile de la primirea notificării de retragere din contract. Cumpărătorul va rambursa articolul vânzătorului fără daune și în cantitate nealterată, dacă articolul nu este distrus, nu prezintă daune. Nu este pierdut sau dacă cantitatea sa nu a scăzut fără a fi vina cumpărătorului. Cumpărătorul articolelor nu le poate folosi nestingherit până la retragerea din contract. Cumpărătorul poate inspecta și testa articolele în măsura strict necesară pentru a stabili situația actuală. Cumpărătorul este responsabil pentru reducerea valorii bunurilor dacă reducerea se datorează conduitei care nu este absolut necesară pentru a determina natura, proprietățile și funcționarea bunurilor. Cumpărătorul nu are dreptul de a se retrage din contract în cazul contractelor al cărui obiect este un articol care a fost făcut la instrucțiunile exacte ale cumpărătorului, adaptat la nevoile personale, care prin natura sa nu poate fi rambursat, perisabil sau expirat înainte de. Nu există posibilitatea de retragere din contract la cumpărarea de software sau media audio și video dacă cumpărătorul a desfăcut sigiliul.
De asemenea, vom schimba bunurile dacă v-am trimis produsul greșit din greșeala noastră. Întreaga valoare a prețului de achiziție (inclusiv costurile de livrare) vă vor fi rambursate imediat la primirea bunurilor returnate.
CUMPĂRĂTORUL NU ARE DREPTUL SĂ SE RETRAGĂ DIN CONTRACT ȘI SĂ RAMBURSEZE PRODUSELE ÎN CAZUL ÎN CARE:
- Produsele ale căror prețuri depind de fluctuațiile de pe piață asupra cărora societatea nu are control, și care pot avea loc în perioada de retragere;
- Produsele care au fost fabricate la instrucțiunile precise ale utilizatorului;
- Produsele care au fost adaptate la nevoile personale ale utilizatorului;
- Produsele care sunt perisabile sau au expirat.
14. Eroare materială
Cumpărătorul poate să își exercite drepturile care decurg din defecte materiale dacă notifică vânzătorul (Wesound AMG SRL) cu privire la defect în decurs de două luni din ziua descoperirii defectului. Cumpărătorul va descrie defectul detaliat într-o notificare a defectului și va permite vânzătorului să inspecteze articolul. Cumpărătorul poate notifica vânzătorul personal despre defect, și vânzătorul trebuie să emită un certificat, sau poate să o trimită la adresa societății de la care articolul a fost achiziționat. Vânzătorul nu este răspunzător pentru defectele materiale ale bunurilor care apar la doi (2) ani după livrarea produsului. Dacă obiectul contractului dintre vânzător și cumpărător este un articol la mâna a doua, vânzătorul nu este răspunzător pentru defectele materiale ale bunurilor care apar la un (1) an după livrarea articolului. Se va considera că a existat un defect al lucrurilor la momentul extrădării dacă apare în decurs de șase luni de la extrădare.
Eroarea este materială:
- Dacă lucrul nu are proprietățile necesare pentru utilizarea normală sau pentru marketing;
- Dacă lucrul nu are proprietățile necesare pentru utilizarea specială pentru care cumpărătorul îl cumpără, dar care era cunoscut de vânzător sau care ar fi trebuit să fie cunoscut de el;
- Dacă lucrul nu are proprietățile și calitățile care au fost agreate sau prescrise în mod explicit sau implicit;
- Dacă cumpărătorul a livrat un lucru care nu se potrivește tiparului sau modelului, dacă tiparul sau modelul nu a fost arătat doar pentru notificare.
- Conformitatea bunurilor pentru utilizarea normală va fi evaluată în lumina bunurilor normale de același tip și ținând cont de declarațiile vânzătorului privind caracteristicile bunurilor făcute de vânzător sau producător, în particular publicitatea, prezentarea produsului sau indicațiile privind bunurile.
Cumpărătorul, care a notificat corect vânzătorul despre defect, are dreptul să solicite vânzătorului:
- Să rectifice defectul bunurilor sau
- Să returneze parte din valoarea achitată proporțional cu eroarea sau
- Să înlocuiască bunurile defecte cu bunuri noi fără cusur sau
- Să ramburseze suma plătită.
Dacă nu este disputată existența unui defect al bunurilor sau o neregularitate a serviciului furnizat, societatea (Wesound AMG SRL) va satisface cererea clientului de a revendica un defect material cât de repede posibil, dar nu mai târziu de opt (8) zile. Dacă este discutabilă existența unui defect al bunurilor sau o neregularitate a serviciilor furnizate, societatea (Wesound AMG SRL) va răspunde la cererea clientului de a afirma un defect material în scris în termen de opt (8) zile maxim.
Trimiteți bunurile returnate la adresa noastră:
Wesound AMG SRL
Str. Aldeni, nr. 43
Camera 1, Sector 1, București
Costul pentru returnarea bunurilor vor fi suportate de cumpărător.
Dreptul la rambursarea prețului în caz de erori materiale este reglementat în detaliu de Legea privind protecția consumatorului (text consolidat neoficial).
15. Rezolvarea reclamațiilor și a disputelor
Wesound AMG SRL va încerca să resolve oricare ambiguități, observații sau reclamații cât de repede posibil, cu respectarea legii (Legea privind protecția consumatorului) și depunând toate eforturile pentru a ajunge la o înțelegere.
Observațiile și reclamațiile sunt primite de departamentul administrativ și gestionate de serviciul juridic.
Există mai multe moduri de a contacta utilizatorii:
- În scris la adresa Wesound AMG SRL, Str. Aldeni, nr. 43, Camera 1, sector 1, București
- în scris la adresa de e-mail [email protected].
Procedura de audiere este confidențială. Dacă nu se poate ajunge la o înțelegere, curtea de drept material din București va avea jurisdicție asupra litigiilor.
Wesound AMG SRL va confirma primirea reclamației în termen de cinci zile lucrătoare, va informa clientul cu privire la timpul necesar pentru a trata reclamația, și îl va păstra informat cu privire la progresul procedurii. Furnizorul este conștient de faptul că caracteristica principală a disputei consumatorului, cel puțin în ceea ce privește rezolvarea juridică, este disproporția sa dintre valoarea economică a reclamației și costurile ocazionate de rezolvarea disputei. Acesta reprezintă de asemenea principalul obstacol pentru consumatorul care nu inițiază un litigiu în instanță. Prin urmare, furnizorul dpune toate eforturile pentru a rezolva disputele amiabil.
Conform normelor juridice, nu recunoaștem niciun furnizor de soluționare extrajudiciară a litigiilor consumatorilor ca fiind competent pentru rezolvarea litigiilor consumatorilor care cr putea fi inițiate de consumator în conformitate cu Legea privind soluționarea extrajudiciară a litigiilor consumatorilor. Wesound AMG SRL, care este furnizor de bunuri și servicii, permite comerțul online pe teritoriul României, publică pe site-ul său un link electronic către platformă pentru rezolvarea online a litigiilor consumatorilor (SRPS). Platforma este disponibilă pentru consumatori la linkul HERE.
Acea regulă derivă din Legea privind soluționarea extrajudiciară a litigiilor consumatorilor, Regulamentul (UE) nr. Regulamentul (EC) Nr. 524/2013 al Parlamentului European și al Consiliului cu privire la soluționarea online a litigiilor consumatorilor și de modificare a Regulamentului (EC) Nr. 2016/2004 și Directiva 2009/22 / EC.
Utlima modificare a condițiilor generale: 1 octombrie 2020